Som man vill

Ibland går saker helt och hållet som man vill. Det händer inte ofta men det är väldigt skönt.
Blev inbjuden till en ny brännbollsturnering. I Umeå denna gång. Kristin som var med förra helgen har stuga där och den stugan verkar inte gå av för hackor. Sängplatser till alla, strandtomt med en massa vattensportsprylar. En beachvolleyplan, öppenspis, inglasad veranda med infravärme (om det mot förmodan skulle bli dåligt väder) osv. Toppen helt enkelt.
Vad var då smolket i denna bägare? Jag skulle jobba. Fan.
Var osäker på vilka jag ens kunde byta med. Den första jag kom på var Therése. Frågade henne men hon visste inte än så då tänkte jag gå in till hotellet och höra efter vilka fler jag kunde ringa.
Då säger Elsy: Den 5-6 juni vill ju Maria jobba, jag ville bara inte ge bort dina pass.
Klart!
Har aldrig gått så smärtfritt att byta pass någonsin.
Glad.


Kommentarer
Postat av: Kakan

Det kommer att bli så *SVORDOM* grymt!!

2008-06-15 @ 19:15:46
URL: http://select.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0