Äntligen

Äntligen sol igen!

Visst att man var lite sol-less när man kom hem från resan. Men seriöst, snö? Jo, på Hårdängegatan 3c snöade det häromdagen. Men nu är det som sagt sol igen. Och det ska väl vara ända till... i morgon, om man ska lite på väderprognosen.
Efter jobbet gick jag och Henke och satte oss på uteserveringen på Gamla Teatern och myste med lite vin, nötter och jazz. Vem kan önska sig mera?

Imorgon ska jag jobba frukost på Älgen så jag ska kliva upp typ fem för att börja jobba halv sex. Egentligen börjar jag inte förän klockan sex men jag har aldrig jobbat frukost ensam förut plus att de har ändrat på en massa saker. Kommer att bli tufft. Jobbar samma pass på söndag.
På mitt andra riktiga jobb då?
Senaste nytt är tändsticksaskar som matchar alla andra trycksaker.

Vem kan motstå de här sötnosarna med små vita tändstickor i?

Kommentarer
Postat av: Jojo

Åååhhhh... Vilka fina! Det var finurligt av er.

2008-06-27 @ 22:56:09
URL: http://hippocampus.webblogg.se/
Postat av: Kakan

The perfect match, klockrent!

2008-07-03 @ 20:09:43
URL: http://select.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0