All my bags are packed...


I morgon tio i tio går planet till varmare breddgrader. Hoppas jag. Hoppas jag verkligen!
Prognosen på Internet ser lite osäker ut så lite nervös är man allt. Skulle ju inte vara första gången jag åker utomlands och får skitväder. Hoppas Henkes vädertur är starkare än min otur.
Har vi dåligt väder svär jag på att jag aldrig mer kommer åka på solsemester till ett land inom Europa.
Håll tummarna för att sjalen högst upp i väskan inte kommer till användning.
Nästa inlägg skrivs i BULGARIEN!
See ya

Kommentarer
Postat av: Kakan

yey! Hoppas på soool! Jag vet ju inte ens vilken stad ni ska till? Man får ju aldrig veta någonting...

2008-06-16 @ 12:51:04
URL: http://select.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Ha så kuuuuuuuul! Nu packar jag för att åka tillbaka hem... :(

2008-06-16 @ 17:47:30
Postat av: Jenny

Kakan - Vi har ju forsokt tjata med dig pa den har resan i typ ett halvar, trodde du forstatt att det var pa riktigt att vi skulle aka :) Du skulle ha foljt med, det hade varit toppenkul!

Asa - Hoppas att du har haft det TOPPEN, tankte pa dig igar nar jag at pasta och drack rodvin. Det har men tio ganger battre har Asa fatt uppleva hela semestern tankte jag. Syns snart!

2008-06-17 @ 19:41:52
Postat av: Kakan

Men HUR kul hade det varit om BARA jag åkte med? Jag lägger ALL skuld på Joel! Den jäkeln..

2008-06-17 @ 20:13:23
URL: http://select.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0