Skumt väder

Började vackert. Varmt och skönt. Mitt i all sol kom lite regn. Sedan mer sol, mer regn och till sist storm.
Gick knappt att gå hem. Var tvungen att stanna typ var femte meter och ta spjärn för att inte fladdra iväg. Jag är dessutom lite, lite rädd för blåst. Tror hela tiden att en skylt, en trädgren eller något annat dödligt vapen ska komma flygande.
Och det märkligaste av allt är att jag gick hem i bara klänning i den här blåsten och svettades ändå som en galning. Nästan lite tropisk känsla över det hela.
Prognosen för helgen ser för övrigt väldigt lovande ut, typ 25 grader. Tjoho!! Äntligen sommar.
Kanske blir fest utomhus på fredag då... om vinden mojnat.

Kommentarer
Postat av: Meeri

Sådär ja!!!! Själv hade jag sån motvind när jag åkte inlines från gymmet och hem! Var tvungen att aktivt åka nerför en backe. Alltså ta tag och åka. Och skräp i ögonen för man också... illa

2008-07-22 @ 00:05:55
URL: http://www.meeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0