Födelsedag

Snart, den 2:a augusti, fyller jag år!
27år blir jag. Gammal som gatan.
Så för att hjälpa dem som känner att de måste köpa något till mig så kommer lite hjälp här:
(Vissa av förslagen är kanske i dyraste laget men man måste ju tänka stort...)

  • Köksassistent (Nej, Henke räcker inte)
  • Sydocka/provdocka. En sån man tar till hjälp när man ska sy kläder. Är det en docka med fasta mått tror jag det ska vara ganska precis stl 36 och är det en som går att ställa in måtten på så måste den gå ner till typ 85-68-88. Det behöver ju inte vara exakt men inte heller helt galet. Det är viktigare att överkropp och midja stämmer hyfsat än underkroppen. Jag tror de flesta dockorna med inställbara mått är från storlek 36-42, jag vet inte vilka mått det innebär men det borde ju fungera.
  • En pastamaskin. Jag vet att det är helt galet och onödigt men de är fina och jag skulle säkert använda den någon gång...
  • Vinglas. Och man ska inte köpa ett helt gäng, ett räcker. Jag "samlar" på udda vinglas.
  • Kläder, man kan ju aldrig få för mycket
  • Böcker
  • Örhängen
  • Vad som helst till hemmet
Hmm, det kanske inte var så mycket mer. Men, jag blir gatanterat glad för allt! Det kan vem som helst som någonsin köpt något till mig gå i god för.

Och till alla som läser denna blogg (som jag känner åtminstonde lite) ni är välkomna på kalas Yranlördagen. Hör av er för närmare info eller vá fan dyk bara upp vettja!


Kommentarer
Postat av: Kakan

Hej hej hallå alla läsare, jag har namnsdag samma dag. Jag önskar mig kontanter. Ni behöver inte ens lägga dem i ett kuvert... rakt ner i bakfickan bara! Tjipp.

2008-07-19 @ 16:52:57
URL: http://select.webblogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Hoppas att det går bra att dyka upp vid ett senare tillfälle. Känns roligare att leta present efter Medelhavskusten istället för i stans centrum eller ytterkant.

2008-07-19 @ 18:45:49
Postat av: Jenny

Det ska väl gå bra, ska spara några muffins! Typiskt att jag skulle glömma att sätta upp "kryssning" på önskelistan...

2008-07-19 @ 21:19:46
URL: http://tantjenny.webblogg.se/
Postat av: feride

Hejsan! Letar efter en sådan provdocka med inställbara mått, vet du kanske var man kan få tag på en sådan?



Med hälsningar

Feride

2010-05-09 @ 23:35:13
URL: http://froody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0