Bo på landet

Igår var jag och Åsa på en liten roadtrip. Hade lovat att vi skulle hälsa på våran polare Mallan som flyttat till Österåsen och vi tyckte det var dax att infria det löftet. Efter någon felsväng och en snabbvisit hos en tant med samma adress kom vi äntligen rätt. Och oj vilken utsikt vi bjöds på.



Där bor hon fint våran kära Malla.
Och utsikten var inte det enda hon bjöd på...
Wienerbröd, kaffe, te, glass, vin och... den godaste paj jag tror jag ätit. En ananaspaj som var helt makalös.
Så, Marlene om du vill får du väldigt gärna skriva recepetet i kommentarsfältet :)
Jag vill också kunna imponera på eventuella framtida gäster på det sättet.

Ja, nu är klockan 20.14 och jag måste snart börja tänka på att gå och lägga mig. Har en sådan där "frukostpass på Älgen helg" igen och ska upp kl fem i morgon. Phu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0