Wallmans

Vilken helg!
Jag och Henke fyllde fem år i lördags och för att fira detta begav vi oss till Åre för att gå på Wallmans.
Det var jättekul!!!!!!!
Det började sisådär med halvkassa platser när vi hade beställt deluxepaketet men det redde upp sig när vi fick rabatt på priset och därmed hade ytterligare 300-400 kronor att dricka upp. Vi fick ju presentkort i julklapp och man ville ju inte att något skulle gå till spillo. Biljetterna kostade 1100 och presentkortet var på 1800... resten kan ni ju räkna ut själva.
Vilket drag det blev! Vi var bland de yngsta där men kan några festa så är det medelålders kvinnor och män på jobbfest. De flesta var på lyset redan när de kom och vakterna fick rycka in mer än en gång.
Jag och Henke fick göra en ordentlig insats med vin,öl och päroncognac och när middagen var slut var vi ikapp!
Det startades conga-tåg, buggades och dracks ännu mer. Satan vad skoj vi hade!
 Fortfarande lite skeptisk kanske..?
 Elvis rockar fett
 Nu jävlar ska den här festen komma igång
 Nu börjar det likna något
 Men det kan alltid bli bättre
 En riktig toppenshow
 När det började bli sent gick vi över till att dricka vatten... I WISH!

Nästa dag var inte rolig. Upp kl nio för att hinna ner till frukosten, upp till rummet för att sova lite till och sedan utcheckning kl elva. Sedan då? Ja, ingen av oss var ju nykter nog för att köra hem så det blev ju att sitta i foajén till det kändes säkert att köra. Vi bodde på Continental Inn och det var för långt för att gå till byn. Men, helt klart värt varenda sekund av väntan!

Kommentarer
Postat av: Kakan

HA! Sista bilden på bror är helt klart den bästa! Jag kan inte ens räkna hur många gånger han har gjort den där stirrande blicken när han druckit något under alla våra kvällsfikan tillsammans vid furubordet. VÄX IFRÅN FÖR BÖFVELEN! Iofs var det väl ngt annat än o'boy i glaset denna gång, men jag vill påstå att blicken uppstår vad han än dricker. Och, grattis till 5 år förresten, det glömde jag säga! Ni är mitt favoritpar ;)

2008-01-21 @ 23:35:14
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Kakan

Zzzzzzzzuppdaterazzzzzzz....

2008-01-31 @ 18:57:46
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0