Rutiner

Nu börjar de dagliga rutinerna så smått återkomma efter diverse ledigheter, hotelljobb och Ted-besök. Riktigt där är vi inte än men det börjar närma sig. Åsa är sjuk idag så rutinerna har redan fått sig en liten törn. Vi ska försöka ta oss upp en liten sväng i alla fall och avklara det allra nödvändigaste.
Till Ted-besöket... jag har utan tvekan den sötaste och snällaste systersonen i hela världen!!!! Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om vad han har sagt och gjort men det tänker jag inte för jag vet att det inte är lika roligt för andra att läsa om som det var för mig att höra. Men en bild eller två kan ni väl få. Eller tre.

Mosters favorit, leka med pengar.
Första gången på ett par skidor insåg Ted snabbt att...
han trivdes bäst i Värmestugan.

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt Brundin

Hej Jenny
Hittade Din blogg idag och gladde mig mycket åt alla bilder på Ted (Sven och Malin upp i dagen)en jättego kille, härligt att orden kommer och att de dessutom är de bästa just till dig.
Jag har nästa läst det mesta och även sett Henke nästan live,kul har lagt bloggen som en favorit så nu har vi lite mer kontakt.
Må väl och stora fortsättningskramar till alla
mina kändisar i Östersund och Örebro
Gun-Britt
Pia hälsar jag skall se till att även hon får en titt då och då

2008-01-10 @ 14:20:17
Postat av: Kakan

Se där ja Jenny, på med censuren alltså! :)

2008-01-10 @ 21:07:16
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0