Texas Lugnvik

Jaha, så har man flyttat hem till Lugnvik igen då. Och det är inte så illa att jag flyttat från Henke för Henke har flyttat med mig hem till pappa. Det är nämligen så att vi har hyrt ut lägenheten till det australienska skidlandslaget. Det var ett jävla jobb att flytta ut för vi var ju tvingade att rensa ut garderober, kyl och frys. Inte det lättaste att veta var man skulle göra av allt rat. Väl inflyttade har det faktiskt varit lättare än jag trodde. jag trodde att det skulle vara jättetjorvigt att ta sig fram och tillbaka men nemas problemas.

Nu en liten resumé av gårdagen... Jag badade isvak... två gånger!
Pappa fixade så jag och Henke fick följa med till badhusparkens egna lilla spa. Det var superfint! Två badtunnor, bastu, tv... allt! Och helt nybyggt, vi var faktiskt de första som var där. Superlyx! Jag låg i badtunnan i ca fem timmar, har aldrig varit så ren förut.


Kvällen avslutades med en tur i badrock till våffelståndet. Satt som en smäck!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag tror att jag skall sluta läsa din blogg... var enda inlägg slutar med att ja blir avundsjuk och vill komma hem till Ösd ögona böj. (Ösd ögona böj, det så kul ut!) Kram kram

2008-02-10 @ 16:49:24
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Jojo

Jag håller med föregående.. Man liksom önskar att man vore du för ett tag!! Liksom bara att ha vinter och snö är ju en lyx utan dess like. Kraaaam J

2008-02-12 @ 14:09:39
URL: http://hippocampus.webblogg.se
Postat av: Jenny

Jag vet, mitt liv är fantastisch!

2008-02-13 @ 20:44:52
URL: http://www.tantjenny.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0