Bröllopsmässa

Jag vet att det var ett tag sedan jag uppdaterade men det är jobbigt att skriva när det hänt mycket. Nu kan ju tyvärr inte jag använda mig av den ursäkten eftersom det inte hänt särskillt mycket alls.
Det jag kan rapportera om är ju våran tripp till Ume och bröllopsmässan där.
  • Resan dit gjordes i bäcksvart mörker och snöstorm, spännande.
  • Vi bodde på ett hotell som satt ihop med en mack och hette något så snofsigt som OK-hotel.
  • (Nästa dag träffade jag syrrans kompis Joanna som tydligen jobbar på Scandic och hade kunnat fixa oss finpris)
  • Jag övertog ledningen i min och Karins kändisspottartävling (nej, jag menar inte spotta) genom att Rickard Herrey var både konferencier och uppträdde med brorsorna på kvällen. Såg även en man som var fasligt lik Janne Loffe. Bonuspoäng!
  • Det kastades en brudbukett från scenen i ett av uppträdandena, Åsa fick den i huvudet. Ödet?
  • Funderar på att flytta efter att ha ätit en väldigt god 39 kronorspizza i Ö-vik.
  • Henke körde fel på hemvägen, det tog ca sex timmar att komma hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0