Bartömning och mycket mer

I lördags åkte jag och Åsa på en liten jobbresa till Sundsvall, det var dax för bröllopsmässa igen.
Vi var inte jättepeppade. Jag hade jobbat i genomsnitt 11,5 timmar per dag sedan skidskyttet började så jag var inte direkt pigg. Men... det var en mycket stillsammare tillställning än sist så man kunde ta det ganska lugnt. Vi gick t.o.m. iväg och käkade fikabuffé. För 25kr fick man äta obegränsat med princesstårta, kanelbullar, muffins,kakor osv... Haha!
Vi kom ialla fall från mässan höga på socker och en champagneflaska rikare. (Egentligen alkoholfri cider som de gav bort när mässan var slut och allt inte gått åt.) Vi tänkte att vi skulle hinna käka middag innan vi drog hemåt och gick in på Sundsvalls Tandoorihouse i tron att det typ var ett snabbmatsställe. En halvtimma senare hade vi ätit naanbröd till förrätt en god indisk middag och svept ett glas vin på en av de finaste restauranger jag varit på.


Så till söndagen. Det var jobbfest på G. Bartömning i tältet på torget och gratis middag. Inför kvällen gjorde jag eget tröjtryck (fråga inte varför det blev Thore) och klippte lugg.(Såg en tjej med lugg under frukostfikat och kunde inte hålla mig.)


Älgens jobbfester, vad kan jag säga... FLOPP!!! På förfesten var vi tre personer och väl ute i tältet var vi fyra. Vem tackar nej till gratis mat och vin för 25kr glaset??? Tack och lov hade vi skitkul!!! Det var i princip bara vi och skidskyttekändisar och det visar sig att de är helt galna! Skoj, skoj!


Kommentar till bilderna: Ja, jag hejar bara på lag som vinner och är det någon som läste Åsas kommentar till förra inlägget så kan jag meddela att Carsten är skinnjackan på tredje bilden... vilka moves den mannen besitter!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Attsingen! Men det var kul att sitta hemma och läsa om socialpsykologi också!

2008-02-20 @ 14:08:49
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Jenny

Jo, jag tänkte ju flera gånger under kvällen att det var synd att vi inte kunde byta. =)

2008-02-20 @ 17:03:38
URL: http://www.tantjenny.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0