Tvätt, tvätt, tvätt

Som del i den stora storstädningen ingick givetvis tvättning. Åkte till Odensala och tvättade i fyra maskiner i sex timmar. Fem stora sopsäckar med tvätt. Mycket var sängkläder och handdukar men resten var Henkes! Tre säckar var Henkes egna! Och det var inte länge sedan vi tvättade heller. Det här är kläder som Henke lyckats spara ihop under flera år av att alltid bara tvätta det viktigaste och spara det andra. Men nu är det gjort.
Och det som är mest imponerande är att vi faktiskt vikt ihop allt och stoppat in det i skåpen.

Kläderna i den röda cirkeln var mina.

Sedan vill jag ta tillfället i akt och berömma vädret! Jag älskar att bo i Östersund för tillfället. Det är så vackert att man nästan tappar andan. Vitt, kallt och frostigt.

Ber om ursäkt för det kassa fotot men det var mörkt och jag hade bara med mig den lilla kameran.

Kommentarer
Postat av: Svärfar

Vill bara påminna om att det står en kvarglömd säck och skräpar på Henriks rum. OTVÄTTAT.

2008-12-14 @ 18:14:13
Postat av: Jenny

Jag ska hälsa Henke att hans kläder finns där. :)

2008-12-15 @ 20:56:34
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0