Matjuntan is BACK!

Ikväll kl sex satte matjuntan igång igen. Dock med tre av deltagarna utbytta.
Istället för jag, Karin, Henke och Joel så var jag, Therese, Evelina och Kristin där.
Evelina fick vara den först som fick stå framför spisen. Lite dumt att låta kocken laga mat på första träffen, har lite prestationsångest inför min gång.
Det vi bjöds på var:

Förrätt
Tomatsopppa


Varmrätt
Fondue


Efterrätt
Glass med varma hjortron och hemmagjord chokladsås


Jag behöver nog inte säga hur gott det här var.
Och jag tror aldrig jag har sett så många tillbehör till en Fondue förut.
Det var magiskt






Kommentarer
Postat av: Kakan

GOTT!

Och om du springer på Kristin i dagarna kan du ju hälsa henne att hon är vrålsnygg som brunett!

2008-12-18 @ 23:35:13
URL: http://select.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt! :)

2008-12-18 @ 23:38:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0