Jobbfest

Var på jobbfest igår. Har ju varit lite dåligt med sådana innan då det hade blivit lite ensamt med bara mig och Åsa. Men nu är vi ju ett helt gäng som håller till däruppe och då passade det ju bra med en liten kick off/ julfest.
Det var kul. Gick ut på Plaza sedan. Har inte varit ut på så länge jag kan minnas. Och det är faktiskt knappt en överdrift. Kan helt ärligt inte komma ihåg när jag var ut på krogen sist. Kan det ha varit på stråket?
Idag mår jag sisådär. Vaknade vi halv elva och kände mig faktiskt rätt pigg, gick och fikade med Malin och Mange och då kom tröttheten. Sedan har det bara gått utför. Sitter här med en överjävlig huvudvärk nu och känner mig inte särskillt allert alls. En tröst är att Henke har mått risigt idag också och han drack inte ens igår. Han är "sympatibakis" med mig.

Någon nytta har jag faktiskt gjort. Vi ska på jullunch den 17:e med Älgen och till den obligatoriska julkorgen till Maria och Stefan skulle vi i år göra något själva och lägga i. Mitt bidrag fick bli en ängel i luffarslöjd och den satt jag och knåpade ihop ikväll.


Det ska sitta ett sidenband i öglan så man kan hänga den i fönstret.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Vilken jättefin ängel !!!!!!!!!!!!

2008-12-14 @ 20:46:23
Postat av: Jenny

Tack så mycket!!

2008-12-15 @ 20:52:17
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0