Jag vet att jag e...

KASS!
Men ibland tar det verkligen emot att sätta sig framför datorn. Inspirationen till bloggandet går lite upp och ned.
Först så hände det så mycket att jag hamnade efter och inte orkade uppdatera. Sedan jobbade jag dubbla jobb hela förra veckan. Tolvtimmarspass tisdag till fredag. Hann inte tvätta håret en enda gång och än mindre blogga.
I helgen hade vi även den årliga storstädningen. Städning i sju timmar per dag. Men nu är det rent. Fånigt rent.
Sedan har det även hänt saker som som tar upp väldigt mycket av min tankeverksamhet men som jag inte kommer att ta upp här.

Slutligen tänkte jag bara meddela att jag eftersträvar bättring och ska verkligen försöka skriva lite oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0