Billy

Idag har jag inte jobbat med datorn, inte heller har jag vikt kort. Nej, idag har jag byggt fyra Billybokhyllor.
Är jag den enda som faktiskt tycker att det är roligt att bygga IKEA möbler?
Det blev superbra, massor av förvaring. Istället för att ha dem stående så har vi de liggande ner på varandra. Nu kanske man kan få undan alla kartonger som står och skräpar.



Fick en liten överaskning idag.
När vi klev ur bilen vid affären så märkte vi att ett stort isflak ramlat ner från taket någongång under natten
och fullkomligt tryckt in biltaket.
Inte lite heller, för tillfället är det två grader plus ute och det har bildats en stor pool på taket.
Parkerar på gatan för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0