Stockholm

Jag och Åsa begav oss till Stockholm över två dagar och en natt för att besöka en stor designmässa som heter Formex.
Det är en mässa bara fackfolk får gå på och inköpare från butiker kommer dit för att bestämma vad de ska köpa in. Det var STORT! Det var som att gå runt i tusentals minibutiker där man inte fick köpa något. Utmattande.


Nu lite mat- och drycksnack. På tåget så köpte jag en macka med salami, creme cheese och... gurka.

Har aldrig varit med om att få en gurkstav i mackan förut.


Gick på puben "The Laughing Duck" för ett glas efter mässan. De var så driftiga att de hade utnyttjat byggställningen till att göra en uteservering. Smurttigt!


Gick på ett lite snofsigt ställe för att käka lunch/middag. De glömde bort Åsa och jag hann äta upp innan hon fick sin pizza.


Tågresan gick väldans mycket fortare med lite vin och kaka.

Och sedan till det som ni alla väntat på. Hur många kändisar hann vi se i Stockholm?!?!
Nr1
Johannes Carlström. Programledare på Sambo i tv4+.
Nr2
Johanna Lind. Fröken Sverige för en massa år sedan.
Nr3
Tina Kling. Med i Big Brother vid något tillfälle.
Nr4
En tjej som var med i lyxfällan. Hette Malin och hade ett eget företag som designade kläder. Lite kul att man såg henne på just en inköpsmässa :) Fanns ingen bättre bild.

Och det värsta av allt.. den största kändisen av de alla ser man när man kommit hem till lilla Östersund och går in på Hotell Älgen. Nämligen...

Idol-Daniel!!

Phu!
Nu är ni bra avundsjuka va??




Kommentarer
Postat av: Kakan

Gurkstav! Gott.

2008-08-31 @ 23:09:45
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Kakan

Hahahaha, när jag skulle kommentera med ovanstående kommentar fick jag fylla i en såndäringa kod, typ "skriv av texten i rutan för att verifiera". Jag skrev åt helvete fel, men kommentaren dök upp ändå.

Varför jag tyckte att detta var skoj vet jag inte...

2008-08-31 @ 23:11:15
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Jojo

OOoohh vilka kändisspottar! Inte A-kändisar kanske, närmare Ö... Men ändå kul!

2008-09-01 @ 16:17:00
URL: http://hippocampus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0