Kräfta

Kämpigt värre. Inte färre än två kräftskivor avklarades i helgen.
Den första i Malin Gradins mammas stuga någonstans i Gällötrakten. Den blev tuff. Höll mig uppe till runt halv sex och mådde allt utom prima dagen efter. Och vad var det dax för då? NÄSTA kräftskiva. Då skulle vi till Cissis stuga i Ope. Denna tillställning är ett återkommande event som vi varit med på vid flera tillfällen. Blev pga kvällen innan ganska lungt för min del, endast två små glas vin men oj, oj vad roligt det blev! Vi diskuterade redan då vad tråkiga vissa av historierna skulle bli när man återberättade dem så jag ska inte ens försöka. Men ett litet smakprov ska ni få.. vi ringde till nummerupplysningen och sjöng Nummervisan. "Hej, jag skulle vilja kolla upp ett nummer, 070 - 1 2... och sedan började vi sjunga som galningar.
KUL...då.

Och sedan skulle jag vilja gratulera våran gamla, gamla vovve som fyller sex år idag. Hon fick i present välja en pinne, vilken som helst, i parken och tugga på den så länge hon ville medan jag och Henke fikade. Det är kärlek!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Hahahahaha, jag hade älskat er om ni hade ringt medan jag jobbade på nummerupplysningen. Ni ringde väl 118118 hoppas jag!? ;)

Och wow, kaxas present är ju 10ggr bättre än de ni fått av mig i år!

(still working on them... Hrrmm)

2008-08-26 @ 23:02:31
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0