Körkort

När det kommer till mitt körkortsfoto finns det ett problem som inte har att göra med om jag är nöjd med kortet eller inte. Problemet är storleken på mitt hår.

Om jag gör så håret får plats inom de utsatta ramarna så blir avståndet för kort mellan pupill och haka.
Lösningen: Jag fick helt enkelt sudda bort hår i Photoshop. Jag tog några nya kort häromdagen, batterierna var nästan slut i kameran så jag bestämde mig för att ta så många kort jag hann och sedan var jag tvungen att välja ett av dem.
Och så fick det bli.
Hann bara ta typ fem kort så det var inte så mycket att välja på dock. Men det kanske var bra för då får jag ju i alla fall tummen ur. Ska skriva ut fotot i morgon på jobbet och sedan skicka in papperna. Jag längtar så mycket efter mitt körkort, hatar att gå runt med passet. Är livrädd att jag ska tappa bort det. Känns som att det är tjorvigare att fixa nytt pass än att fixa nytt körkort och fatta hur lång tid det tagit för mig att ordna nytt körkort.
Såhär kommer mitt nya körkort att se ut.. typ



Kommentarer
Postat av: Kakan

MED EN LÄSKIG MAN NERE TILL HÖGER!?!?

2008-08-11 @ 22:29:53
URL: http://select.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Självklart, ser inte alla körkort ut så??

2008-08-11 @ 23:31:23
URL: http://tantjenny.webblogg.se/
Postat av: åsa

hahaha

2008-08-12 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0