Kalas

Ingen kan ju ha missat att jag fyllde år igår, och det blev en jättebra dag!
Fick massor av fina presenter, kan inte ens komma ihåg sist jag fick så många.
Här kommer alla fantastiska gåvorna:

1. Orikdé och presentkort på Hemtex av Ingeborg
2. Fat av Meeri
3. Presentkort plus makeuprådgivning på Body Shop av Åsa och Kalle
4. T-shirt av Henke
5. Tekanna och te av Evelina
6. Kakburk, byxor, halsband och örhängen av syster
7. Vinglas från Glashyttan av Kristine
8. Två viglas av Henke
9. Jättelik frisbee av Tompa och Sara
10. Skål och salladsbestick av Therese
Pengar av pappa och momma.
Och absolut inte bortglömda är Malin och Falle av vilka jag fick en pastamaskin. En pastamaskin som invigdes till en lasagne idag! Den blev supergod!

Helt enorm blev den också. Räcker lätt till två middagar och två lunchlådor!!
Vill även passa på att i förväg be om ursäkt om jag glömt att nämna någon present.

Ska inte glömma att nämna hur hela dagen spenderades fram till dess att gästerna kom. Jag och Karin dekorerade drygt 50 muffinsar. Det var superkul och oj vad fina de blev! Det kommer en bild här men vill ni se lite bättre så rekomenderar jag ett besök på kakansfoton

Och nu har min älskade Ted-gubbe åkt hem och jag hoppas verkligen att det inte dröjer så länge innan jag får träffa honom igen :(


Kommentarer
Postat av: Gun-Britt och Pia Brundin

Stort Grattis på Din födelsedag och må så gott

Jag lovar att läsa boken hälsa Malin och Ted från oss

2008-08-05 @ 13:05:40
Postat av: Jenny

Tack, tack! Lovar att jag ska hälsa! Kul att ni fortfarande läser min lilla blogg!!

2008-08-08 @ 10:31:52
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0