Jä-la SKIT!!!

Jag är så jävla förbannad nu så det är inte sant!
Alla som känner mig vet hur arg jag blir när jag blir hungrig. Tänk er då in i följade scenario...
Jag hinner inte äta innan träningen och det visar sig varaett av de jobbigaste passen jag varit på. Håller på att svimma. När jag kommer till omklädningsrummet sms:ar jag Henke att jag kommer och hämtar honom så kan vi köpa mat någonstans. Orkar inte vänta på att ha ska cykla hem först. Magen är som ett gapande hål. Åker till badhuset. Är där fem i sju.
Väntar. Väntar.Väntar.
T j u g o f e m  ö v e r   ringer Henke. Då har han varit hemma i en halvtimma. Hade inte kollat mobilen innan han åkte.
FUCK!!!!
Gav Henke en rejäl utskällning och slängde på luren.
Bara att åka hem igen. Arg som aldrig förr och med gråten i halsen.
Detta är vad som händer när jag blir hungrig. Låt inte detta hända!

Henke är och köper kina nu så förhoppningsvis lämnar den här obeskrivliga ilskan min kropp snart.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Stackars lilla storebror... :(

(ja, jag ställer mig på hans sida)

Och, inte visste jag att kina var up for sale?

2008-08-31 @ 23:09:07
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Jenny

Inte Kina, kina. Lägg märke till det mycket medvetna valet av liten bokstav.

2008-09-01 @ 16:32:44
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0