Veckan som gått

Bloggabstinens!! Först gick det inte att blogga pga någon serverflytt och sedan tog Henke med sig datorn till Härnösand. Jag har varit helt handikappad, men här kommer en liten sammanfattning om vad som hänt.
Förra fredagen gick vi ut på Bishops för att fira att vår kära vän Malin kommit in på sin utbildning. det skulle bara bli ett par glas men det slutade med betydligt mer och gick inte hem förän de tände ljuset. Tompa och sara med co. dök även upp efter ett tag. Tompa körde en tuff tvådagars men det får han berätta om själv.


Sedan åkte Henke och det var inte så bra för min hälsa. Jag har ju lite problem med att hitta motivation till att laga mat när det bara är jag som ska äta och detta hände även denna gången. Tredje dagen nådde det sin kulmen då jag tillagade en fem år gammal pastasås. Illa, jag tror jag behöver proffesionell hjälp.
Lite assistans fick jag en kväll då jag och Malin blev bjudna till Åsa på middag. Nice! Riktigt gott var det också. Fler middagsbjudningar tack!!

Så kom Henke hem och Tompa hade nyktrat till och vad passar bättre då än en ska-fest. Tompa med bror och lite vänner hade startat ett band enkom för att spela på sin tredje brors bröllop. Genrepet tog plats på News. Det var grymt!! Vilket drag det blev! Det kanske hjälpte att vinet och ölen kostade 29kr men bara lite. Grym trobonblåsning Tompa!



PS. Ni MÅSTE gå in på kakansfoton.blogg.se och titta på fotot på våran lilla ögonsten! Vi har världens sötaste hund... faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0