Klantarsel

Jag är en riktig idiot! Evelina var här ikväll och visade stolt upp sin nya jättefina mobil. Den var skitsnygg och hon hade fått ett bra specialpris av sin brorsas kompis som jobbade på något "mobilförsäljningsställe".
Vad gör jag? Sparkar till min kopp med te på bordet så att det rinner över hela mobilen. Oj, oj, oj vad jag skämdes. Som tur var verkar det som att det gick ganska bra. Från början var ljudet kasst men när den hade torkat lite så blev det bra igen. Phu! Hon har fått lova att om det blir minsta vaj med den så ska hon höra av sig så jag kan få betala självrisken så jag kanske kan få känna som att jag satt ett litet plåster på såren. FÖRLÅT EVELINA!!


Ingen bra kombination

Kommentarer
Postat av: Kakan

Åh, så skönt att höra att det finns andra som lyckas ibland..

2008-04-09 @ 10:28:42
URL: http://kakansfoton.blogg.se
Postat av: Jojo

Ouuupps.. Typiskt att det händer. Som tröst kan jag säga att jag ramlade i en älv med min sonyericsson förra året. Den slutade fungera, men efter att jag torkat den i en bilfläkt ett tag så var den som ny! And is still working! Det ordnar sig nog. Kram J

2008-04-09 @ 12:56:20
URL: http://hippocampus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0