Subway

Lördagskvällen avslutades med en liten tillställning hos fröken Malin Gradin. Blev bra drag på de flesta men eftersom jag och Henke skulle upp och fjällvandra (blev inget pga blåsten) så tog jag det lugnt. En halv vinflaska tror jag det blev.
Utgången uteblev och istället gick vi på ett efterlängtat besök på Subway!!! Som jag har längtat efter att denna kedja ska öppna här! En Toasted Steak and Cheese senare var jag nöjdare än nöjdast och vi drog oss hemåt.
Bonusen var också att Henke beställde en HEL baguette (det är ju praktiskt taget en limpa så det äter man inte i ett sträck) så vi hade halva kvar att dela på till frukost i morse!

                       
Förfest


Efterfest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0