Puh!

Ja, sammanlagt slutade det på 58,5 timmar den här veckan och det har helt tagit knäcken på mig. Jag har gått omkring hela lediga helgen helgen som i ett töcken.
I lördags skulle Henke ha lagfest hos oss och titta på fotbollsmatchen. Jag hade tänkt att festa lite och gå ut senare men det blev istället så att jag låg halvt medvetslös i soffan hela kvällen istället. (Utan alkohol)
Och den där lagfesten blev inte heller mycket att hänga i granen. Två killar hade anmält sitt intresse. En dök inte upp och den andra kom iklädd mjukisbyxor och utan något som helst intresse av utgång. Skärpning HLK!!
Det slutade med att Henke fick gå ut själv och möta upp med några andra som varit på en riktig fest istället.
Så, med andra ord ställde vi in det planerade gymbesöket och hyrde en film istället. Hoppas den är tillräckligt bra för att hålla mig vaken.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Nämen Jenny!! Blogg! Jag kommer garanterat också bli en hängiven besökare på den här sidan, nu när bloggexpert nr 1 dragit till Medelpad..! Härligt med lite Östersunds-skvaller. Hehe. Kram hej J

2007-09-09 @ 19:36:28
URL: http://hippocampus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0