Opera

     
Jag antar att det inte är många som missat den fantastiska operasångaren på Youtube.
Såg klippet för ett bra tag sedan och mitt armhår har aldrig rest sig så mycket. Ögonen tårades och jag insåg helt plötsligt vad det är som gör att folk gillar opera. Men det var inte det som jag tänkte skriva om. Utan det var hans namn som jag fick veta först idag: Paul Potts. Någon annan som tycker att det påminner om ett annat namn och att det är väldigt skojigt. Lite torr humor kanske, men va fan...
Om någon mot förmodan inte sett klippet så varsågod: http://www.youtube.com/watch?v=9oxTy7KIAaA
Och grattis till skivsläppet Paul!!

Kommentarer
Postat av: Malla

Men satan vilken karl... ville bara lägga in en liten kommentar där om att det var sjukt bra! Nya pavarotti.

2007-09-14 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0