Kräftskiva

Årets (förmodligen) sista kräftskiva gick av stapeln i Torvalla nu i helgen. Jag slog följe med Malin Gradin och där mötte vi Berit (Malins mamma), Ludde, Nicke och resten av "midsommargänget".
Hade en riktigt rolig kväll och tänkte dela med mig av lite bilder.

    Löken testar att shotta kräftspad.

    Malin tar sig en svängom

    Jag och Gradinskan



     Monica visar hur det ska gå till på en fest

Idag har det tagits väldigt lugnt. Ätit frukost på Subway, middag från Aladdin och tittat på x antal avsitt av Heroes. Kunde inte önska mer av en helg!

Kommentarer
Postat av: kakan

"Kunde inte önska mer av en helg!"
Nähepp.. Inte ens besök från öster??

2007-10-01 @ 21:40:31
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Jenny

Du flyttade. Det var jobbigt. Jag försöker glömma.

2007-10-01 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0