En dag på stan

Har haft en härlig dag på stan. Anledningen till att jag tycker att den var härlig är att jag knappt kan minnas sist jag var på stan och faktiskt handlade något!
Började dagen med att jag och Henke träffade Joel och Karin (som är hemma!!!) och tillsammans slog vi följe och mötte upp med Malin Gradin på... Tingshuset. Surprise! Men det börjar ju på T och slutar på huset så alla kände sig trygga.  
Jag beställde en macka med räkröra och tro på tusan så visade det sig att de har exakt samma röra som Permans hade förrut! YIHO! För 43kr och då ingår en liten sallad. I love that place! OCH DE HAR ÄPPELJUICE! Sedan blev det gå-på-stan-ande. Grabbarna drog på fotboll och det gjorde inte oss så värst mycket. Köpte en mössa, en t-shirt, ett halsband och ett diadem. Härligt värre!


Mössa 49,50           T-shirt 69,50    
Halsband 89,50     Diadem 19,50
Sammanlagt: 228kr (inte så farligt)


Närbild på halsbandet / förstorningsglaset


Inget jag köpte utan något jag hittade bakom hallbyrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0