En blogg till Karin

Under en väldigt lång tid nu har våran Karin välsignat oss med högkvalitetsläsning på hennes blogg och nu är det dags att ge lite tillbaka.
Som vi alla vet så har hon gått och blivit klyktattare (fnys) och på grund av detta kommer vi inte att träffas i samma utsträckning längre. Jag vet också att varken hon eller jag är några telefonpratare så jag kände det som min plikt att göra allt för att hon ska känna att hon hänger med på allt som händer i wonderbara ÖSTERSUND!
Så, med andra ord är det här en blogg tillängnad Syster Ohlsson.



Plus att det ger mig en anledning att få arslet ur soffan och GÖRA lite saker. Man måste ju göra saker för att ha något att skriva om. Nu till exempel, nu tänkte jag ta och titta på lite tv... se på fan, det fungerar redan!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Ha! Kolla vad jag kan! Jag kan läsa din blogg utan internet! Det gick ju alldeles utmärkt att wappa in på den :) Det är nästan så att jag blir rörd när jag ser att du tillägnar mig bloggen, för att inte tala om den vackra bilden du hittade på mig! Nu ska jag till ikea och göra åt med årsbudgeten. Hälsa min korkade bror (doh! Längre lugg innan?) Kram från Sundsvall.

2007-09-02 @ 13:30:14
URL: http://Select.webblog.se
Postat av: sven.strandfors

Ja,den första o finaste bloggen jag sett.
En liten sann historia till Henke:Den lille gossen besöker ,för första gången,badhuset tillsammans med sin mamma.Han springer iväg en sväng o kommer springande tillbaka mycket upprörd:mamma,mamma dom kokar gamla tanter där borta!!!

2007-09-02 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0