Ekorrens år

Vad i hela fridens namn är det med alla dessa ekorrar!?
Säg inte att det bara är jag och Åsa som har upptäckt att de håller på att ta över staden. Visst ska jag erkänna att det är lättare att upptäcka dem när man har en hund som blir helt sjövild så fort hon ser en. Men så här många ekorrar har jag aldrig varit med om, ser flera om dan. Och kaxiga är de också. Såg en ekorre häromdagen som spöade skiten ur en kråka. Jag tror de arbetar sig upp i storlekar, medelstora fåglar avklarade. Om inte alls länge kommer våra husdjur att vara under ekorrarnas makt och sedan är det våran tur inte långt efter det. Vi måste gå ihop för att stoppa detta. Tillsammans är vi starka!!!


Kommentarer
Postat av: Jojo

JAG har också sett invasionen!! Galet vad med ekorrar. Såg en som var fasligt nära att hamna under ett bildäck, men han sprang och gömde sig under postmoppen istället. Men lika glad är jag för det, men gladast är nog ´korren.. Hej hej

2007-09-10 @ 22:13:58
URL: http://hippocampus.webblogg.se
Postat av: Kakan

Hmm, kanske är det sundsvalls ekorrar som utvandrat till Östersund!? Jag har inte sett en endaste liten en! Tjo.

2007-09-11 @ 09:44:33
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Gradinskan

Hello! Kul att du börjat blogga!! Nu kommer jag ha koll på dig...

2007-09-11 @ 14:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0