Duktig

Nu har jag och Henke (mest jag) varit riktigt duktiga!!!
Vi hade samlat på oss en hel del foton som skulle sättas in i album. Och när jag säger en hel del menar jag en hel del! Tex så hade vi inte ens satt in alla foton från långresan 2003.
Igår lånade jag tejpapparaten från jobbet (en gudagåva) och satte igång. Några timmar senare var vi nästan klara och idag gjorde jag klart det sista Yiiho!


Det borde kanske också nämnas att jag precis skickat iväg runt 100 foton för framkallning så någongång nästa vecka får jag börja om från början.
Plus att jag har en hel kamera med foton jag måste föra över till datorn och förbereda för framkallning.
Nej, nu ska jag glädja mig åt detta!!! Yiiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0