Utmanad!

Jag antar härmed Johannas utmaning!
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer fem bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

-Jag klarar inte av när någon petar mig i naveln. Det är bland det obehagligaste jag vet!

-Skulle jag haft en pojkhund som jag fick döpa själv skulle den heta Gordon Spencer

-Jag har gått en halv kurs och hoppat fallskärm själv tio gånger

-Jag kan inte sova om jag har torra händer eller fötter

-När jag rensade igenom min förra lägenhet hittade jag sammmanlagt 900kr i gamla födelsedagskuvert.

-Jag blir jättearg och yr när det blåser

Så, då var den lätta delen av utmaningen avklarad. Den andra delen går jag nog bet på. Jag känner bara en annan person som har en blogg förutom dem som du (Johanna) redan skickat utmaningen till.
Alltså... jag utmanar härmed Meeri! 

Kommentarer
Postat av: Jojo

Paha! Typiskt det där med födelsedagskorten! Men vem kunde ana att du är fallskärmshoppare!? Det hade jag ingen aning om..! Tjo

2007-10-10 @ 20:24:43
URL: http://hippocampus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0