Örebro



I morgonbitti åker jag och min kära sambo till Örebro. Vi ska hälsa på min syster och hennes underbara lilla TED!
Han fyllde ju år för ett litet tag sedan och nu är det dax att gratta.
Jag har köpt två fina veteranbilar och en målarbok med... bilar. Han gillar motorfordon som ni kanske förstår.
Vi ska stanna övar helgen och åker hem på måndag. Ska ta med mig kameran och lovar att ha en liten redovisning om vad vi haft för oss.
Nu ska jag och Henke packa och sedan bege oss ut i tokstormen för att träffa Johanna och hennes karl Kalle. Typiskt att vi skulle bort exakt samma helg som de kommer hem... men, men, bättre lycka nästa gång.

Kommentarer
Postat av: kakan

Ahh, det är en söt jädra unge man måste skaffa sig för att få lite besök! Kan ta ett tag då med andra ord..

2007-10-18 @ 22:49:11
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0