Örebro by night

Jag önskar att jag nu kunde visa några av alla de härliga bilderna jag tog under gårdagen men icke! Under middagen lyckades jag radera alla i ett försök att vända tillbaka en bild som Malin lyckats få åt fel håll. Hade några riktiga godbitar på den kameran.. men , men ni får nöja er med kvällen i ord istället.
Vi gick på stan först på dagen. Handlade ett par skor, leggings, knästrumpor, en röd skjorta och ett rouge.
Hemma igen så spelade vi spel och drack drinkar. Absolut svartvinbär och tranbärsjuice är en höjdare medan vaniljvodka och tranbärsjuice inte rekomenderas.
Sedan gick vi och bowlade. Henke var på väg att ta familjerekordet men höll inte nerverna i styr ända till slutet. Själv hade jag en av de sämsta rundorna i mitt liv och gick därifrån med en sönderkrasad nagel dessutom. (En gammal bowlingskada som flammade upp igen)
Då var det dax för middag. Malin och Peter hade bokat bord på en restaurang som heter Böfhouse (typ) där det servarades kött. Malin hade två kuponger så vi fick äta två men betala för en. Det var tur för notan blev ganska saftig ändå. Deras efterrättsspecialité var en mjukglassbuffé med alla möjliga toppings. Jag och Malin beställde andra efterrätter men Henke och Peter slog på stort. Henke tror inte han har blivit så mätt någonsin. Sedan raderade jag alla kort och så gick vi hem.
Känns taskigt att lämna er utan en enda bild så här kommer en "dagen efter bild"



PS. Malin har inte internet så nu sitter jag i hennes fönster och surfar på ett nätverk som kallas för "bordellen"


Kommentarer
Postat av: Kakan

"Sedan raderade jag alla kort och så gick vi hem." Haha, det var bland det roligaste jag läst på länge. Låter som en kanonhelg so far! Bowla onykter? Lite illa att bror var nära att slå familjerekordet, med fortfarande ligger sist! :) Det är tight där uppe i toppen vill jag lova. Nu ska jag och Pelsklingen kila iväg och kika på Giffarna - Degerfors. Jag VET att du är jätteavis. Kram kram.

2007-10-21 @ 12:47:43
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0