Köpfrossa

Ingen annan jag känner skulle kalla detta för köpfrossa men för mig...
Jag och Åsa slutade vid lunch och gick ner på stan. Började med att boka en NY klipptid. Gick till flera olika frisörer men tillslut hittade jag rätt. Hon var beredd att fixa frillan för 200kr. Tid på måndag kl 11, typ. Problemet med håret som inte riktigt syndes på bilden är att det är alldeles för tjockt nertill och det är det hon ska fixa.
Sedan gick vi på HM och handlade viktigheter som hårspray och saltvattensspray. Handlar väldigt mycket om hår nu, jag vet.
Sedan gick vi på Hemtex där det var, håll i er nu, REA! Köpte gardiner  till vardagsrummet där.


Blev sådär. De var jättekorta. Slutar alldeles där bilden tar slut. Ska gå tillbaka och se om de har några längre. Annars får de hamna i köket.
Och till sist var jag precis på Livs och Deli och hämtade ut ett paket med kläder somjag beställt från HM:s Outlet på Internet.
Innehållet bestod av: 2 klänningar, 1 par leggings, 1 par jeans och en gratiströja.

 En av klänningarna

Sedan hade jag nog handlat klart tror jag...
Nu är det Idol-dax!

Kommentarer
Postat av: Jojo

O värst vad det inhandlas då! Skoj. Du har förresten blivit utmanad! Kolla in min blogg för närmare info.. Kramar J

2007-10-08 @ 22:31:32
URL: http://hippocampus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0