Hundpyjamas

Nu börjar det bli kallt ute... och kallt inne. Vi har tydligen lite för kallt i vårt sovrum för Kaxas smak, vilket resulterar i att hon ca sju gånger per natt vill in under mitt täcke. För att få som hon vill ställer hon sig vid mitt huvud och stirrar till jag vaknar. Fungerar inte det boxar hon till mig med tassen.
Logiskt sätt borde hon skita i att krypa under täcket om hon inte frös, därav pyjamasen.
Testade i natt och voilá, bara tre täckdyk. Hoppas det fortsätter på samma sätt framöver.



Efter att ha undvikit ett jackköp i flera månader så slog jag äntligen till och shoppade på HM.
Den kostade 700 kr men de hade en rabatt på 100 kr på HM igår så det blev "bara" 600.


Kommentarer
Postat av: Kakan

ÅÅh, jag saknar lillkaxen!! Saknar er också för den delen, men nästa helg ganske det blir Ösd, är nu hemma då?
Jackan var väldigt fräsig! Väldigd Jennyig :) Jag gillar den!
Jag har shoppat två t-shirtar och en partytop idag, kanske blir bilder senare.
Och, Lagerhause (eller heter det lagerhouse?) har öppnat här i stan!!! Så, det bidde 10 st doftljus färifrån också, 29kr! Nu ska jag hålla i slantarna.
Kram kram

2007-10-26 @ 16:03:37
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0