Brysselkål och brödrost

Idag efter jobbet åkte jag och Henke upp till Rusta för att köpa en ny blandare till köket. De säljer jättefina där för ca 150kr. Väl där så hittade jag något jag bara måste ha för det var ju till ett så bra pris (som så många gånger förr på Rusta). En ljusblå brödrost för 199kr! Henke tyckte nog också att det var ett fynd utan dess like för han köpte den till mig!!!! Tack, världens snällaste Henke!!!

 Har inte riktigt lyckats fånga den fina färgen på bilden.

Sedan vill jag passa på att slå ett slag för brysselkålen. Jag tycker denna utsökta grönsak har fått ett oförtjänt dåligt rykte och fler borde (och skulle om de smakade) uppskatta den.



PS. Lovar att anta utmaningen Johanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0