3 decimeter fattigare

Ja, då var man klippt då.
Jag var faktiskt ganska nöjd när jag precis kom från frisören men ju längra dan gick och ju mer håret lockade till sig desto värre blev det. Just nu sitter jag med mörkbrun färg i håret och hoppas att det på något mirakulöst sätt ska få håret snyggt igen.
Efter påtryckningar från Karin så visar jag ändå en "efterbild". Men bara med uppsatt hår. De klassiska före -och efterbilderna kommer först när jag fått styla håret själv.



PS. Den här bilden tog jag precis när jag kommit hem från träningen... bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: kakan

Men, det där gav ju inte så mycket!
Det lilla man ser ser iaf lovande ut :)
Ses i helgen!!!

2007-10-04 @ 19:45:49
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0