Slappt

Ja, sa mycket finns det faktiskt inte att skriva om. Tro det eller ej. Dagarna ser ganska likadana ut och fotona likasa. Men det ar val ett tecken pa en avslappnande semester om nagot. Det blir mest...

  sola...

  lasa...

  sola...

  ata...

mest hela dagarna.
Det tog dock tva hela dagar innan semester-feelingen infann sig. Forsta tva dagarna funderade man mest pa hur man skulle fa dagarna att ga men nu har lugnet infunnit sig och dagarna flyger fram aven fast man inte har ett jota att gora.
Har dock rakat ut for lite magproblem... men inte av den turistiga sorten. Jag har fatt Asa- och Meeri sjukan och maste ata hela tiden for att inte fa katarront i magen. Och magen ar uppsvalld utan dess like. Ser ut som att jag svalt ett bowlingklot (inte kul i bikini). Men man far se det fran den ljusa sidan, det ar tur att jag mar bar av att ata och att det inte var tvart om for da hade jag gratit mig genom hela semestern tror jag.

Ska formodligen dra vidare till ett stalle som heter Benaulim i morgon, hoppas det blir bra ocksa!

Kommentarer
Postat av: pappa

hej!Tur att årtiondets tromb i omr.gick på andra sidan Indien.Ca 500 försvann.I Bangladesh.Tö här hemma.Jycken mår bra-är tills.med momo hos Karin o Sture.Börsen neråt.1000 försvann säger dom nu.Så svullen mage-de´e´inte klot!Fastna inte i tullen!Pusssss.

2007-11-16 @ 18:37:36
Postat av: åsa

Härligt härligt! Kul att få se lite bilder, kameran funkar bra ser jag ;)
Det är just snyggt att få magkatarr när man är på semester och ska koppla av... dessa magar!
Ha de gött!!

2007-11-16 @ 22:49:01
Postat av: Jenny

Pappa - Skont att hora att lill-Kaxen mar bra. Kan ocksa meddela att det bara ar en skon bris har och en klarbla himmel. Inga stormar i sikte!!!
KRAM

2007-11-18 @ 14:21:11
Postat av: Jenny

Asa - Na, magen kommer man inte ifran hur langt man an aker =)

2007-11-18 @ 14:22:11
Postat av: Meeri

Men du! Ser härligt ut.. och with all due respect. Bättre att få katarront därdär maten är så himla go!!!!!

2007-11-19 @ 13:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0