Camilla Sjöndin

Så, nu kanske du hittar hit nästa gång du googlar ditt namn. Vem vet...

Idag hade jag alltså en planerad lunchdate med min gamla kompis Camilla. Vi umgicks praktiskt taget dygnet runt under gymnasietiden och något år efter studenten men sedan dess har det blivit mer sporadiskt. Hon har flyttat till Göteborg och är bara hemma ett par gånger om år. Den här gången lyckades jag haffa henne på Claes Ohlsson och vi bestämde träff.
Vi gick på Prästgatan 12 och åt soppa (de har världens godaste soppa där!!). Dett blev en två timmar lång lunch för man har ju en del att snacka om när man inte pratat ordentligt på ett par år =)
Hon släppte två bomber i alla fall.
Bomb nr ett: Hon ska ha barn!!!    GRATTIS!!!!!
Bomb nr två: Hon har klippt av sig håret!!!!                                                                
Roligt, roligt, hoppas nu att vi blir bättre på att hålla kontakten i framtiden!

 Camill och Bosse (tagit ett foto av ett gammalt kort därav den dåliga kvalitén)

Kommentarer
Postat av: Malla

Åh vad det e roligt å läsa vad du har för dig om dagarna tycker jag!! :) Du är duktig å skriva också, man sitter å små flinar för sig själv. hehe!

2007-11-04 @ 19:03:48
Postat av: Jenny

Tack, tack snälla du!

2007-11-05 @ 16:50:27
URL: http://www.tantjenny.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0