Azerbadjan

Nu är det inte länge kvar.
Ikväll kl nio går tåget till Arlanda, kl tre är vi framme och kl sex går flyget till Azerbadjan... och sedan vidare till Goa, Indien. Allt är färdigpackat och alla de sista inköpen är gjorda. Det som finns kvar att göra är: Tömma kylen på sådant som kan bli gammalt, stänga av vattnet, vrida ner elementen och vattna blommorna. Jag har sju timmar på mig att göra dessa saker så jag kommer förmodligen att göra dem i sista sekunden.

  Åt fel håll, jag vet. Ni får vrida på huvudena.

Något helt annat. Ni har säkert sett reklamerna för finnmedel där en tjej med i övrigt bra hy har EN finne mitt i fejjan. Man fnyser och säger att det är overkligt och att de kan väl för tusan ta en tjej med hudproblem att göra dem reklamerna. Det är inte overkligt... det är jag. En monsterfinne har brytit ut vid munnen. Fin tajming också, ända perioden på hela året då man tar sjukt (jag vet Sune) mycket bilder av sig själv, semestern. Ja, ja, förhoppningsvis försvinner den på en dunderkur av avslappning och solsken.



Nästa gång jag skriver blir det i Indien, so long suckers!!

Kommentarer
Postat av: Kakan

HA! Patetisk liten finne! Jag kommer att kommentera den på vareeenda semesterbild när ni kommit hem, bara så du vet. "Jaa, det ser jääättemysigt ut, meeen...vad är det du har under läppen? Sylt?" "Synd på en så fin bild, det är något som stör utsikten!" "Det är något som skymmer Henrik på den här bilden..." "Det är tydligen inte bara populär för svenskar att åka til indien, finnar verkar gilla det också!"
Ja, jag har jättetrist.

2007-11-11 @ 16:48:47
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Meeri

Alltså.. Fan vad pinsamt. Jag visste itne ens att ni skulle åka. Antingen har jag varit ännu mer egocentrerad än vanligt eller så har vi helt enkelt knappt hörts av på länge! Ha det underbart! Hur länge blir ni borta?

2007-11-11 @ 18:52:45
URL: http://meeri.blgospot.com
Postat av: Jojo

Näe? Indien? Nu när det är som mörkast/blötast/slaskigast?? Ni har det för bra ni!! Ha en grym resa. Hoppas på uppdatering med bilder så man kan muntra upp sig själv med att låtsas vara er för en stund.. =) Kramar Johanna

2007-11-11 @ 19:42:20
URL: http://hippocampus.webblogg.se
Postat av: Jenny

Meeri - Vi blir borta i tva underbara veckor!!

2007-11-14 @ 17:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0