Årets storstädning

Ja, då var det dax... årets storstädning!!!
Och när jag säger storstädning menar jag s t o r s t ä d n i n g ! Vi har rensat varje liten låda och skrymsle som finns i den här lägenheten. Torkat av varenda liten pryttel, organiserat och framför allt... slängt åtta sopsäckar med rat. Det är helt otroligt att det ens finns något kvar i lägenheten med tanke på hur mycket vi slängt.
Två dagar tog det men nu är vi klara. Planen är att hålla det snyggt i alla fall i en vecka för då åker vi ju bort och det vore ju underbart skönt att komma hem när det är nystädat.

 Tur att man har lite ögongodis när man städar

 Bara från toan kunde vi slänga allt det här

  Kaxa blev helt slut...

 speciellt när vi envisades med att klä ut henne till olika karraktärer ur Beckfilmerna

Vi tog en liten paus i fejandet också. Henkes föräldrar var så vänliga att de bjöd med oss på lite "friskvårdsbowling". Vi gjorde två lag. Lag nr ett: Jag, Karin och Sune och lag nr två: Henke, Joel och Anna-Lena. Det gick sådär för mig för att underdriva något alldeles sanslöst. Det hjälper ju inte när man är på samma lag som två korpenbowlare, även om jag skulle vara grym (enligt mig själv) skulle jag ju inte ha en chans.
Sista rundan därimot var jag kung och ledde men självklart hann vi inte spela klart den.
Men, men... MITT LAG VANN! YIHOO!

 Karin visar upp sina moves...

 och Sune är inte sen med att hänga på.

Kommentarer
Postat av: Jojo

HAAHAhaha..Kan bara inte sluta skratta åt lilla Kaxa. Fattades bara ett whiskeyglas i ena tassen.. Det där kallar jag humor. Kramar J

2007-11-05 @ 17:30:44
URL: http://hippocampus.webblogg.se
Postat av: Kakan

HA! Jag håller med Jojo. Så jädra skoj.

2007-11-05 @ 21:26:22
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0