Till Karin och Joel

En liten förfrågan...
Det är så att jag och Åsa tänkte utöka Spiras sortiment med lite olika tjänster, bla att göra olika sorters porträtt. Porträtt som de kanske vill ha på sina inbjudningskort eller bara ha som en liten minnestavla.
Vi behövde ett kort på ett par att ha som exempel på sidan så jag stal ett från din (Karins) Facebook sida. Nu frågan: Får vi ev. använda den bilden på Spiras sida?

image171
Får vi anbända den även om vi skriver typ "Vi gifter oss..." i tankebubblan?
PS. Det är inte säkert att vi använder just den här bilden, ska använda oss av ett lite bättre program framöver och gör då kanske om det.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det går bra! Blir jag en F-kändis nu?? Joel har nog inget emot det. Linus undrar om ni inte behöver en het singelkille i sina bästa år också?

2007-12-10 @ 19:38:58
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: susanne

Herrgud vilken läcker bild, ascoolt ju! kan ju blir värsta julklppen... Bra jobbat! Ja behöver ni en singeltjejs porträtt så kan jag ställa upp... haha Susanne

2007-12-11 @ 10:36:30
Postat av: Linus

@Karin: Tystnad...

2008-01-24 @ 21:00:59
URL: http://kalkoman.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0