Presenter

Hela dagen har gått i gåvans tecken, både till andra och till mig.
Jag och Åsa jobbade bara halvdag för sedan blev vi bjudna på trerätterslunch på Älgen. Det var den årliga julträffen som skulle äga rum. Vi slapp ett trött gammalt julbord dock och fick istället: Skagentoast, kycklingfilé med svamprisotto och Gino. Gino är tydligen den här jättegoda efterrätten som man äter ibland (men inte har haft något namn på) och som består av frukt och vitchoklad med glass. MUMS!
Efter det skulle årets julklapp fås. Under de närmare fyra åren vi jobbat där har vi fått en fruktkorg (mer eller mindre sunkig) så man förväntade sig inte något annat direkt. Vad får man? En stor sjukilos (minst) låda med korv, ost, marmelad osv från Smakriket Jämtland! Jag svär att en liten tår av lycka kom fram.



Sedan inhandlades de absolut sista julklapparna och en vinflaska till på fredag.
Sista stoppet på dagen var en tur till Fjällripevägen och Ulla-Britt efter vilken jag var jag 250 kronor fattigare och en mössa rikare.


Överlag en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Nästa gång du ska ha en mössa så pratar du med MIG !!!!!!!!!!!!!!

2007-12-19 @ 19:15:41
Postat av: Jenny

Jag vill ha en vit också!!!!!! Julklappstips!

2007-12-19 @ 19:36:52
URL: http://www.tantjenny.webblogg.se
Postat av: Karin

Jag vill också ha mamma!!! Och jag skulle AAAAAALDRIG gå till någon annan först! ALDRIG! Så gör man ju bara inte...

2007-12-19 @ 23:30:55
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0