Julklappsinslagning

Idag har (nästan) de sista julklapparna inhandlats. Henkes är kvar och har någon något tips så är ni välkomna att höra av er.
Så, när klapparna är inhandlade så återstår ju bara att slå in skiten. Och det är inte lite eftersom Henke har som princip att aldrig slå in paket.
Enda sättet att få det lite roligare är att försöka göra fina paket, nackdalen är ju då att det tar ännu längre tid.
Jag tyckte faktiskt att det var roligt att slå in paktet förut men nu för tiden slår jag ju in paket praktiskt taget varje dag på jobbet så glamoren har försvunnit något.
Men, nu är det alltså nästan klart!!!! Detta ska firas med ett glas vin på någon trevlig pub ikväll.

    

Nu tänkte jag visa en lien bild om vad som händer med kroppen när man åker utomlands på hösten och kommer hem när det är svinkallt... känsliga tittare varnas.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Hhhhuuuuuhhhh!! Sköldpaddshud är det värsta jag vet! Grymt fina paket förresten, i år igen! Kram jojo

2007-12-17 @ 21:15:25
URL: http://hippocampus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0