Glöggkväll

Igår var det glöggkväll hos Malin och Falle. Det dracks ingen glögg men det var ändå den bästa glöggkvällen jag varit på.
Jag, Malin, Åsa och Veronica köpte pizza och och myste medan pojkarna var på basket och drack Mintu. Kvällen bara flög fram och helt plötsligt var det krogdax. O´Learys har kommit med den brillianta idén att ha 23 årsgräns på fredagar. Toppen! Träffade massor av folk jag kände och massor av folk jag inte kände men pratade med ändå.
Hade tyvärr inte med mig kameran men passade på att posera framför vimmelkamerorna så mycket jag kunde så ni skulle få titta på lite bilder.

        
Är det någon som undrar över trollet så... tough luck, ni skulle ha varit där.

Henke lyckades fastna på en bild också



Men några timmar senare...
I morse laddade jag telefonen som hade varit avstängd hela natten och plötsligt piper det till och jag får det här sms:et av Henke.



Lägg märke till tiden det skickades och ni borde också få veta att vi bägge var hemma vid den tiden.
Henke vet än idag inte vad som hände...

Kommentarer
Postat av: Kakan

Hahahhahahahahahhahahah - hahahahahhahaha - ha!

2007-12-23 @ 12:14:11
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Kakan

Kanske ska förtydliga att det var sms:et jag skrattade åt...
För övrigt känner jag att jag borde ha varit där och tagit del av festligheterna :(
Ses IKVÄLL!

2007-12-23 @ 12:16:28
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0