Gästkrönika

Jaha då var det äntligen dags för det som ni alla väntat på! Gästspelet som är lika hett efterlängtat som Jerry Ahrlins bloggar i ÖP.

Ikväll har varit en av de västa kvällarna i mitt liv och jag känner att jag måste få skriva av mig min frustration. Kvällen har ängnats mestadels åt Monopol. Monopol, vafan är det om? Att spendera alla pengar på en gång och sedan lita till turen lönar sig, vad ger det för bild av pengahantering åt våra unga? Ungefär som att starta ett texas hold em gymnasium i kommunal regi. Jag fattar ingenting, vart gick det fel? Jag hade snyggaste spelpjäsen, de läckraste snurrarna på tärningarna och den mjukaste gången. Men vad spelar det för roll när man spelar mot någon som skulle få Mike Tyson att se ut som programledarna i lyxfällan? Likheten mellan mig och Mike Tyson var att jag spenderade halva livet i fängelse och halva med att slåss för mitt liv och leva på existensminimum.


//Henke


Kommentarer
Postat av: Kakan

I love it! En egen blogg till bror tack!!!!
(I love blogginlägget alltså, absolut inte monopol)

2007-12-17 @ 23:44:21
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Lugn. Det kommer snart en ny version. Då kan du bygga hotell i Hammarstrand och tillbinga tiden där istället för i fängelse. Men det kanske inte är så mycket bättre.

2007-12-18 @ 19:11:52
Postat av: Kakan

Haha, fasen morsan, DU borde också ha en blogg.

2007-12-19 @ 12:17:54
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Linus

@Karin: Dra inte ner fler i träsket nu.

2007-12-19 @ 19:02:51
URL: http://kalkoman.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0