Mer Bosse och Eva

Har inte varit inne här på ett tag. Har ju som lite annat att göra. Fast det är verkligen inte så fullt upp som jag trodde och som man hade fått höra. Hittills så går vardagarna väldigt bra och väldigt fort. Bosse är fortfarande en väldigt skötsam liten grabb och Eva en mycket snäll storasyster. Men dette betyder således inte att jag har tid eller lust att skriva här. Har jag inte fullt upp med några "måsten" så är det oftast så att Bosse sover i min famn, jag sover i soffan eller så är vi ute på något rackartyg.
Men jag har ju ändå tagit en del bilder som jag kan lägga upp nu såhär i efterhand. Allt från det att han var någon vecka till dagens datum. Nu är han ju hela två och en halv månad och ler och rullar från mage till rygg helt själv. Eva var fyra månader, men hon har ju alltid varit lite seg med det mesta. Har dock målat en helt underbar huvud- arm- och öronfoting med hår. Ska ta kort och lägga upp den här. Shit vad kul när man helt plötsligt kan se vad klottret är för något.
 
Som sagt, lite bilder.
 
Var på Stocke titt och fikade ganska på en gång efter vi fått komma hem från BB. Eva åt med god aptit och Bosse satt snällt i bilbarnstolen under hela tiden. Det roligaste var när Eva skriker "dää" och pekar ut genom fönstret. En älg springer då förbi bara några meter från oss. Tur att vi har en så upmärksam dotter.
 
Första badet
 
 
Fortfarande kärlek mellan bror och syster
 
Fortfarande kärlek mellan Eva och Neo också =)
Snuttvänliga öron
 
Har plockat fram Kaxas bur så hon har en tillflyktsort när det blir för stojigt. Det är dock Eva som spenderar mest tid där. OBS. Helt frivilligt självklart. =)
 
 
 
Och så magbilden.. denna är från när Bosse var fyra veckor.
 
Nu hann jag inte mycket mer denna gång. Bosse vaknar och eftersom datorn hängt sig x antal gånger så blev det inte mer. Men en liten uppdatering fick ni ju i alla fall. Fortsättning följer!

RSS 2.0